Nová identita značky: foto Jaguar

Jaguar v novém kabátě

3. 12. 2024

Prémiová značka Jaguar hlásí novou identitu značky. Ta prostřednictvím nového vizuálního jazyka definuje její jedinečný charakter. Její součástí jsou mimo jiné nový znak nebo výjimečné barvy.

JAGUAR_BRAND_STILL_DELETE_ORDINARY_191124
Nová identita značky: foto Jaguar

V pondělí Jaguar představil v rámci výstavy Miami Art Week představí “Copy Nothing“. Jde o první globální veřejnou instalaci nové značky, která představí fyzickou ukázku tvůrčí filozofie Výjimečného modernismu v konceptu Design Vision.

V každém ze čtyř symbolů změny je obsažen význam, který odráží hodnoty značky a naznačuje, co bude následovat.

Znak

Nový znak Jaguaru je jeho podpisem. Je silnou oslavou modernismu – geometrického tvaru, symetrie a jednoduchosti – a demonstruje nečekané tím, že plynule prolíná velká a malá písmena ve vizuální harmonii.

JAGUAR_MONOGRAM_ARTISTS_MARK_16X9_191124 ve velké velikosti
Nová identita značky: foto Jaguar

Přímočarost

Tato odvážná lineární grafika vytváří nezaměnitelnou přítomnost a okamžitě rozpoznatelný vzhled Jaguaru, který eliminuje napodobování a všednost.

Výjimečné barvy

Hojné využívání barev je základním kamenem nové identity značky Jaguar zakotvené v jejích hodnotách a spojení s uměním.

Základní barvy zrozené z malířské palety – žlutá, červená a modrá – jsou stavebními kameny tónů, které jsou vždy prezentovány s texturou nebo pohybem.

Nová identita značky: foto Jaguar
Nová identita značky: foto Jaguar

Znaky tvůrců

Skládají se z nově přepracovaného Jaguaru „ve skoku“, který je naším drahocenným původním znakem. Vždy skáče vpřed, reprezentuje dokonalost a je pro značku typický.

Monogram je kód pro vyjádření a označení dokončeného díla. Je používán jako ozdoba nebo prvek ukončení.

Sdílet článek:

Více na webu Jaguar

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018