Zdroj: fotobanka automobilky DS Automobiles

STARTUJEME TEST ELEKTROMOBILU DS 3

15. 2. 2021

Redakce Žena v autě bude půl roku testovat čistě bezemisní model DS 3 CROSSBACK E-Tense. Elektromobil podrobíme v redakci důkladnému testování. K tomu nám „přeje“ i počasí pod bodem mrazu. Dokáže si DS 3 CROSSBACK E-Tense získat srdce žen a jaký reálný dojezd vlastně nabízí? Odpovědi a také soutěž o tento model na víkend najdete na stránkách našeho magazínu během následujících měsíců.

DS3 CB E-TENSE
Foto: Sabina Kvášová

DS 3 Crossback E-tense umí udělat dojem

Doménou značky DS je design. Vytříbený styl modelu DS si nás opravdu získal stejně tak jako unikátní detaily a ruční řemeslná práce.

Použité motivy a kvalita materiálů odpovídají zpracování používanému u těch nejluxusnějších kabelek či designových sedaček. Unikátní je také perlové prošití koženého čalounění. Také prvotřídní akustické provedení zajišťuje výjimečný komfort a zvukovou izolaci.

Foto: Sabina Kvášová

DS 3 Crossback E-Tense ve 100% elektrické verzi nabízí matně chromovanou masku chladiče DS Wings, šedočernou mřížku sání, podpis E-Tense a také specifický zadní nárazník. Prostor v kabině i objem zavazadlového prostoru (350 litrů) jsou stejné jako u verze se spalovacím motorem.

Nejde ale jen o unikátní a luxusní design

Stačí se přiblížit s klíčky „zahrabošenými“ v kabelce a auto se odemkne. Bezklíčkové odemykání funguje bezvadně. Stejně to funguje při zamykání. DS 3 Crossback E-Tense má mnoho nových prvků výbavy pro autonomní řízení 2. úrovně DS Drive Assist a světlomety DS Matrix LED Vision nové generace. Vše pořádně vyzkoušíme během každodenních jízd ve městě i mimo něj.

Něco na té bezemisní jízdě je …

Foto: Sabina Kvášová

Už po pár kilometrech musíme pochválit tichý chod a bryskní akceleraci. Jezdit s nafťákem nebo elektromobilem není jen otázkou priorit vůči životnímu prostředí. Jde o rozdíl, který je slyšet a cítit.

Konkrétně testujeme DS 3 Crossback E-tense s výkonem 100 kW a maximálním točivém momentu 260 Nm. Baterie má kapacitu 50 kWh a slibuje dojezd 320 km. Zda tomu tak je i v reálných podmínkách, i na to odpovíme během našeho testování.

Francouzský crossover nabízí tři režimy řízení: eko (pro optimalizaci dojezdu), normal (pro optimální komfort při každodenním používání) a sport (s využitím maximálního výkonu vozu a dosažení zrychlení z 0 na 100 km/h za 9 sekund). K prodloužení dojezdu jde zvolit silnější režim brzdění B, kdy auto po sundání nohy z plynu silněji rekuperuje.

Foto: Sabina Kvášová

Baterii lze u dobíjecí stanice 100 kW dobít na 80 % kapacity za pouhých 30 minut. Samozřejmě otestujeme také to, jak se auto snadno a jak rychle se nabíjí…

Za krásu, technologie a trendy se musí platit

DS3 CB E-TENSE
Foto: Sabina Kvášová

Cena modelu DS 3 Crossback E-tense s výkonem 136 koní startuje na částce 995 000 Kč ve verzi výbavy So Chic. Testovaný elektromobil tak není pro každého… 🙁

Atraktivním benefitem k vozu je servisní smlouva FreeDrive na 5 let či 60 000 km, která obsahuje výměnu všech opotřebených dílů včetně práce, všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu, rozšířené asistenční služby 24 hodin denně nebo zapůjčení náhradního vozidla.

K výhodám DS 3 Crossback E-Tense patří také nulové poplatky na dálnici ale i za parkování v modrých zónách.

Více na webu DS

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018