Zdroj: archiv webu

V Goodie s dobrým pocitem za sebe i planetu

5. 6. 2021

Příběh značky Goodie začal pořádným kotrmelcem. Dobrou karmu, která provází všechny produkty v e-shopu, mají ale naštěstí také zakladatelé Goodie Stanislav Šareš s přítelkyní Kristýnou Durasovou. A tak je dnes obchod oázou kvalitních přírodních produktů v džungli bezhlavého konzumu.

Foto: archiv webu

Přes překážky k dobré karmě

S nápadem na podobný e-shop přišel Stanislav Šareš už v roce 2016. V rámci svých pracovních cest si uvědomil dopad masové výroby a špatného životního stylu na lidi i celou planetu. Jeho první projekt ale skončil hořkým zklamáním. V průběhu budování obchodu se totiž ukázalo, že investor nesdílí stejné cíle a ideály. O svůj obchod proto Stanislav Šareš přišel. Rozhodl se ale, zachovat podle hesla co tě nezabije, to tě posílí. O několik měsíců později vznikla značka Goodie a dnes těší spoustu podobně smýšlejících zákazníků. A nejen je.

Foto: archiv webu

Šampónová KPZ na cesty

Motto obchodu zní Good Karma Products, tedy produkty s dobrou karmou. Výrobky by proto měly splňovat požadavek na kvalitu, funkčnost, etiku a ekologii. Měly by podporovat zdraví, přirozenost, krásu a neměly by škodit zákazníkům ani přírodě. Mezi favority v nabídce dnes patří peruánská maca. Vyberte si své nové šetrné pomocníky a radosti na www.goodie.cz.

Sdílet článek:

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018