Tango ve stylu rozšířené reality
27. 3. 2016
Co si vlastně pod tímto pojmem představit? Prototyp virtuální aplikace ukazuje, jak může rozšířená realita zcela změnit nákupní zkušenosti spotřebitelů tím, že jim umožní prohlédnout si a vyzkoušet virtuální verzi předmětu, tedy vozidla, které chtějí zakoupit, ve skutečné velikosti.
Prototyp umožňuje zájemcům automobil „vyzkoušet“ – obejít a prohlédnout ho ze všech stran, podívat se dovnitř, vše v reálných rozměrech daného modelu. To zajišťuje inovativní využití technologií z projektu Tango – integrované snímací technologie a sledování pohybu, rozpoznávání prostoru a zaznamenávání hloubky. Na demu společnosti Accenture lze otevřít dveře, prohlédnout si realistický, detailně provedený interiér, ve kterém lze měnit barvy potahů nebo styly přístrojové desky kliknutím na obrazovku zařízení.
Technologie projektu Tango mapuje prostředí v okruhu 360° kolem sebe, takže se při pohybu orientuje a vnímá měnící se prostředí podobně, jako by to dělal člověk. Jakmile se virtuální vozidlo zobrazí prostřednictvím tohoto zařízení, pohybuje se podle toho, jak se pohybuje uživatel.
Uživatelé řešení pro konfiguraci vozidla budou moci volně obcházet kolem auta skutečné velikosti v téměř libovolném prostředí, protože projekt Tango umožňuje prvotřídní, přímý zážitek.
Vývoj motivovaný designem ve společnosti Accenture znamená, že proces výběru automobilů bude s novou generací mobilních zařízení zcela změněn. Fiat Chrysler Automobiles je první automobilovou značkou, která využívá tento typ digitálního nástroje pro konfiguraci vozidel. Dnešní konfigurátory automobilů jsou velmi omezené, takže s tímto nástrojem budou mít zákazníci Fiatu a Chrysleru daleko zajímavější a virtuální zážitek.
Více na webu Fiat