Zdroj: fotobanka automobilky Suzuki

Vozům s pohonem všech kol vévodí cenově Suzuki

26. 11. 2019

Pohon všech kol se těší stále rostoucí oblibě. Zákazníci oceňují vyšší úroveň bezpečnosti, lepší ovladatelnost a rozšířené možnosti využití auta. Suzuki nabízí nejucelenější nabídku vozů s pohonem všech kol na českém trhu – 4×4 je možné si objednat do všech pěti aktuálních modelů.

Rostoucí zájem dokládají statistiky prodejů, podle nichž má systém 4×4 více než 50 % všech vozů Suzuki prodaných v ČR, u nejprodávanějšího modelu Suzuki Vitara dokonce platí, že pohonem všech kol jsou vybavena dvě ze tří aut prodaných u nás.

Zdroj: fotobanka automobilky Suzuki

Suzuki je specialistou na auta s pohonem všech kol, vyrábí je nepřetržitě už od roku 1970. V současnosti nabízený inteligentní pohon všech kol AllGrip umožňuje bezpečně zvládnout rozdílné jízdní situace a je každému modelu navržen na míru podle požadavků zákazníků a zaměření daného typu auta.

  1. Suzuki Ignis
  2. Suzuki Swift
  3. Fiat Panda
  4. Dacia Duster
  5. Suzuki Jimny
  6. Hyundai Kona
  7. Suzuki S-Cross
  8. Suzuki Vitara

Suzuki Vitara a S-Cross disponují inteligentním pohonem AllGrip Select, nejvyspělejším provedením systému 4×4 s možností přepínání mezi čtyřmi režimy pro rozdílné jízdní podmínky, a pokročilou elektronikou VDSC (Vehicle Dynamic Synthetic Control). Ta zaručuje souhru řídicích jednotek motoru, stabilizačního systému ESP, jednotky systému AllGrip, popř. automatické převodovky, a tím optimalizuje jízdní vlastnosti vozu podle zvoleného režimu. Systém VDSC zároveň pomáhá řešit počínající přetáčivý i nedotáčivý smyk.

Zdroj: fotobanka automobilky Suzuki

Pro běžný provoz je určen režim Auto, který funguje jako ideální kompromis pro každý den. Jeho prioritou je maximální bezpečnost a co nejnižší spotřeba paliva, zatímco požadavku na dynamickou jízdu a ovladatelnost v zatáčkách nejlépe vyhoví režim Sport. Pro jízdu na sněhu, ale i dalších typech nezpevněného nebo kluzkého povrchu je určen režim Snow, který činnost všech elektronických funkcí ovlivňujících chování auta, jako je protiblokovací systém ABS nebo stabilizační systém ESP, upraví tak, aby neomezovala využitelnost auta v obtížnějších provozních podmínkách. Při jízdě nízkou rychlostí v nejnáročnějších podmínkách je možné zvolit také režim Lock, který zajistí stálé pohánění všech čtyř kol.

Sdílet článek:

Více na webu Suzuki

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018